Odnosi s javnošću (PR)
Odnosi s vanjskom javnošću: povezivanje klijenta s državnom i lokalnom vlašću, gospodarskim udruženjima, ulagačima i cjelokupnom općom javnošću:
- odnosi s unutarnjom javnošću: stvaranje, održavanje i razvoj komunikacije s najvažnijim resursom - zaposlenicima
- odnosi s medijima: povezivanje klijenta s ključnim medijima i medijskim djelatnicima; dogovaranje intervjua i priprema klijenta za nastup u medijima; izrada priopćenja, reportaža i medijskih obavijesti
- organizacija prigodnih događaja: predstavljanje klijenta i njegova novog proizvoda ili usluge, organizacija koktela ili večera u povodu obilježavanja važnih datuma susreti s poznatim javnim osobama, organizacija konferencija za novinare, tribina, seminara, sajmova, okruglih stolova, kongresa,odabir uzvanika, izrada pozivnica, reprezentacijskih tiskovnih i audiovizualnih materijala te priprema klijenta za javni nastup
- pojavnost vaših usluga ili proizvoda na forumima interneta, blogovima, odnosno društvenim mrežama (Facebook, Twitter, MySpace), čime ćete imati konkretnu, ciljanu interakciju s kupcima svojih usluga ili proizvoda
- krizno komuniciranje